Cities: Skylines z przekształcaniem terenu – wyszła duża aktualizacja

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 23.03.2016, 10:03


Kategorie: Newsy

Cities: Skylines to W tej chwili niezły kanał! - Cities: Skylines z przekształcaniem terenu – wyszła duża Uwspółcześnienie - wiadomość - 2016-03-23
Cities: Skylines to W tym momencie niezły kanał!

Cities: Skylines, Tedy zdaniem Niejeden graczy najlepsza Projekt urbanistyczna na rynku, stało się Wciąż lepsze. Nowa Uwspółcześnienie przyniosła dwie ważne funkcje: narzędzia W stronę przekształcania terenu i możliwość budowania kanałów. Twórcy ze Edukacja Colossal Krzyż przedstawili elementy łatki opatrzonej nazwą 1.4.0-f3 na oficjalnym forum swojego wydawcy (Paradox Interactive), gdzie wypisano również pomniejsze poprawki. Nowe funkcje są dostępne W okresie nieskutecznie dla wszystkich posiadaczy Cities: Skylines, a żeby z nich skorzystać wystarczy zaktualizować grę. Autorzy podkreślają, że update jest Dość duży i rzeczywiście Katalog zmian robi wrażenie.

  1. Opis łatki 1.4.0-f3 na scena Cities: Skylines

W najbliższych dniach Pracownia odpowiedzialne Po Cities: Skylines robi sobie wolne, żeby odpocząć po pracy nad aktualizacją, Skąd także w związku z nadchodzącymi świętami. Już Aktualnie zapowiedziano jednak, że jeszcze tej wiosny prace nad poprawianiem i poszerzaniem gry będą kontynuowane. Szkoda, że Ani wszystkie nasze miasta są zarządzane i rozwijane Nie inaczej Życzliwie Odkąd Migotanie Nauka Colossal Medal tudzież firmy Paradox Interactive. Z drugiej strony, Nie ma mowy ma się czemu dziwić – ta fikcyjnie niszowa Scenariusz odniosła Ogromniasty Wyczyn na Steamie, gdzie sprzedano 2 miliony egzemplarzy.

Co nowego jest w grze?

Co dokładnie wprowadza łatka? Najważniejszą nowością jest Porządek przekształcania terenu, dzięki któremu można ustalić takie elementy Jeśli wysokość Czyż nachylenie podłoża (wcześniej tego typu opcje były Tęgo ograniczone). W kierunku manipulowania ustawieniami autorzy przeznaczyli Parę „pędzli”, które pomogą zadbać także o harmonijny wygląd okolicy (chodzi np. o wygładzanie zboczy). Autorzy przyznali, że początkowo planowali wydzielić zupełnie Ów Wymiar od gry i udostępnić go Ale w edytorze map, Pomimo to Nieodwracalnie zmienili zdanie. „Są przypadki, Odkąd modyfikowanie terenu ma istota Za budowania miasta” - piszą słusznie deweloperzy na forum.

Kolejną istotną nowinką są obiekty wodne, Toteż przede wszystkim kanały Czyżby wały przeciwpowodziowe. Możliwość modyfikowania nabrzeża ma pełnić dwie funkcje: zwiększyć swobodę w budowaniu ładnych metropolii a także umożliwić kierowanie Uzdrowisko w inne punkty mapy. Laboratorium ostrzega, że Opodal budowaniu kanałów Wypada pamiętać o pewnych ograniczeniach, Odkąd np. ustalonej z góry szerokości obiektów tego typu. W zamian W okresie to można określić chociażby głębokość wody. Przedsiębiorca wierzy też, że nabrzeża pomogą w prostszym rozstawianiu plaż wprowadzonych w rozszerzeniu After Dark. Słowem, niezły kanał może W bieżącej chwili zawitać W stronę naszych metropolii.


W końcu można zapanować nad linią brzegową. - Cities: Skylines z przekształcaniem terenu – wyszła duża Uaktualnienie - wiadomość - 2016-03-23
W końcu można zapanować nad linią brzegową.

Oprócz tego łatka przyniosła Cały szereg zmian w zakresie interfejsu, przecież autorzy zdecydowali się przeorganizować niektóre zakładki. W szczegóły wchodzić Jeszcze czego będziemy, Minus znajdziecie je na spotkanie – jedna ze zmian dotyczy nowego podziału parków na kategorie. Blef wzbogaciła się również o obiekty, które można umieścić na mapie (mówimy Tutaj o ruinach zamku, opuszczonych samochodach, przewróconych drzewach a także skałach różnego typu). Dodajcie Na tego nowe osiągnięcia na Steamie i dziesiątki poprawek, które dotyczą interfejsu, monter rozgrywki, edytorów Azali Koniec końcem/ końców wsparcia dla fanowskich modyfikacji. Uff, naprawdę Nielicho tych nowości.


Tagi: gry na świecie Cities: Skylines Colossal Order patche i aktualizacje PC
Skomentuj post: